Bestelprocedure

Bestelprocedure

Wij zijn blij dat u voor een Hobbelschommel gekozen heeft. U zult er jarenlang plezier van hebben.

Hoe gaat de bestelprocedure in zijn werk:

U gaat naar het bestelformulier, klikt aan welk model u wilt, vult uw factuurgegevens en de gegevens van het afleveradres in. In het veld van “opmerking” kunt u een bericht noteren dat betrekking heeft op het afleveren van de bestelde Hobbelschommel. U klikt op “verzenden” en uw bestelling is geplaatst.

Hobbelschommel ontvangt uw bestelling. U ontvangt een ontvangstbevestiging en de bestelling wordt verzendklaar gemaakt. Via TNT wordt de Hobbelschommel verzonden. U ontvangt bij verzending een e-mail met informatie over “Track en Trace”.

Gelijktijdig met de verzending ontvangt u de factuur van Hobbelschommel. Na ontvangst van de hobbelschommel dient u deze factuur binnen 14 dagen te voldoen.

Bestel direct

Zomeractie!

Deze aanbieding geldt nog

Onze vermelding op http://www.keurmerk.info    Trustmark    ideal    paypal

ce       sgs

©2018     Vormgeving: SHERPA grafisch ontwerp     Realisatie: Teqz